complete huisstijl

Coconut Communicatie, in 1 keer goed!

huisstijl en website: Coconut Communicatie

Norman

“Mijn businesspartner Marie Louise Grove heeft haar bedrijf verder gespecialiseerd in online communicatie. Dat vroeg om een nieuwe naam en nieuwe huisstijl. Wij werken al geruime tijd samen, dus ik weet waar haar krachten liggen; communicatie en coördinatie, geen losse eindjes en focussen. Het moet meteen goed zijn op alle fronten!”

ontwikkeling huisstijl

  • logo
  • visitekaart
  • briefsjabloon
  • website
  • digitale nieuwsbrief
  • social media
  • drukwerk

Marie Louise over de nieuwe huisstijl

“Het was een aardige klus om een nieuwe naam te vinden en pay off  die daarbij paste. Ik heb toen ervaren hoe Norman in de huid van zijn klant kruipt. Het resultaat is een logo en huisstijl wat helemaal ‘eigen’ aanvoelt: Dit ben ik. Het fijne is dat Norman ook open staat voor aanpassingen en anderzijds ook heel goed kan toelichten hoe het ontwerp tot stand is gekomen. Want hij geeft zich vanuit zijn vakmanschap niet 1-2-3 gewonnen!

Norman heeft de drie c’s van content communicatie en coördinatie op treffende wijze gevisualiseerd. Bij een steekproef onder mijn doelgroep bleek dat iedereen er wat anders in zag. Toch bleken al deze meningen treffend voor Coconut en waar we voor staan. Helemaal raak dus! De kleuren zijn fris. Ik ben blij dat Norman mij overtuigd heeft om de fuchsiaroze C te handhaven. Tot mijn verrassing blijkt juist die kleur ook mannen aan te spreken. De huisstijl is verder helemaal in één lijn doorgetrokken in lettertypes, briefpapier, visitekaartjes, een huisstijl voor mijn e-mailverkeer, mijn social media en mijn website. Norman heeft mijn eigen herkenbare huisstijl hier tot in detail doorgevoerd.”

Marie Louise Grove

Eigenaar, Coconut Communicatie

Misschien denk je nu wel; YES, ik wil mijn huisstijl, website en totale positionering nu ook eens goed geregeld hebben.
Wacht dan niet langer, neem contact op!

Pin It on Pinterest

Share This