corporate identity

Logo, huisstijl, website, promotiemiddelen en verpakkingen

corporate identity

De oprichters van Caffè Onesta hebben samen een halve eeuw ervaring in de koffiebranche. Zij vinden dat de koffiemarkt qua prijs en kwaliteit niet in verhouding staat. Dat kan veel eerlijker. Zo werd het eerste zaadje gekweekt voor de eerlijke koffie van Caffè Onesta.

corporate identity

  • logo en huisstijl
  • beeldstrategie
  • website
  • SEO webteksten
  • verpakkingen
  • promotiemateriaal

Het beeldmerk
Over de ontdekking van koffie als drank bestaan verschillende legenden. Bijvoorbeeld over de Ethiopische geitenherder genaamd Kaldi. Hij zag dat zijn geiten na het eten van bepaalde struikbessen erg opgewonden werden. De herder plukte er wat en kookte ze en verkreeg een afgietsel. De drank was bitter, maar gaf ook een gevoel van voldoening en helderheid van geest. Bron: Wikipedia

De samenwerking met SGB grafische vormgeving hebben wij als zeer prettig ervaren. Met hun expertise en creativiteit hebben zij een prachtige huisstijl en website voor ons verzorgd. Werkelijk een aanrader!

Partner, Caffè Onesta

JA, ik wil mijn totale positionering nu ook eens goed geregeld hebben. Neem contact op!

Pin It on Pinterest

Share This