grafische vormgeving

Boek: Mannen eten zelfvertrouwen als ontbijt

grafische vormgeving

Een boek vormgeven wilde ik al een hele tijd. Dan kom je op een netwerkbijeenkomst “toevallig” Kikkienanje van den Brink tegen en hoor je dat zij bezig is met deel #2 van een vierdelige boekenserie! Tja daar had ik wel oren naar 🙂

project

  • vormgeving cover
  • vormgeving en opmaak binnenwerk
  • visualisatie
  • drukwerk

Mannen eten zelfvertrouwen als ontbijt is gericht op het ontwikkelen van zelfvertrouwen bij mannen. Voor iedereen is zelfvertrouwen een herkenbaar en belangrijk thema. Bij mannen kan de ontwikkeling net even anders gaan dan bij vrouwen.

Dit boek is gestoeld op een empirisch (hypothetisch vormend) onderzoek waaraan 100 mannen meewerkten. Het is een gids om jouw zelfvertrouwen een boost te geven, met informatie vanuit het onderzoek, voorbeelden en praktische, toepasbare handvatten.

Aan de hand van de werkmethode van het Ontwikkelingswiel© en het verhaal Timry en de Dolende Ridder wordt stap voor stap gewerkt aan bewustwording en het vergroten van zelfvertrouwen.

Norman is er echt voor gegaan! Zijn ervaring uit de drukkerswereld en zijn creatieve brein hebben zeker bijgedragen aan dit fantastische resultaat; een boek dat nog beter is afgestemd op de lezer.

Kikkienanje van den Brink

Uitgever, Bedrijvig in bewustwording

“Mannen eten zelfvertrouwen als ontbijt” is verkrijgbaar via de website van Kikkienanje!

Pin It on Pinterest

Share This