nieuwe huisstijl en website

NRADIX, zakelijk bellen en ICT voor het MKB.

Aangenaam…
Nico Wortel is de naam. Mijn bedrijf heet NRADIX
Snap je? N; Nico, RADIX; Wortel in het latijn! N-RADIX

Jeetje, dat wist ik niet. Daar kan ik wat mee. Alleen dan niet op zo’n heel voorspelbare manier; een afbeelding van een wortel. Bah. Nee. Dat niet. Wat doe je precies Nico, en wie zijn je klanten, en welk probleem los jij dan op?

Dat was het begin van de ontwikkeling van een hele nieuwe huisstijl, inclusief website. De oude site kon echt niet meer. Die was niet meer van deze tijd: geen duidelijke toegevoegde waarde, slechte content, niet responsive, geen menustructuur en niet professioneel of representatief.

Tja, die RADIX… zie je die nog terug in het logo? Ik ben benieuwd.

ontwikkeling nieuwe huisstijl

  • logo
  • visitekaart
  • briefsjabloon
  • SEO webteksten
  • webdesign
  • website
  • digitale nieuwsbrief
  • social media
  • drukwerk

“Wat ben ik blij met mijn nieuwe huisstijl! Een hele verademing om te ervaren met hoeveel zorg Cindy en Norman mijn diensten zichtbaar maken en wat er allemaal bij komt kijken. Heel inspirerend ook. We hebben lekker zitten sparren en er zijn ideeën opgedaan om de verkoop van mijn diensten te bevorderen. Chapeau!”

Nico Wortel

Wil jij eindelijk je positionering goed geregeld hebben?
Wij helpen je graag, neem contact op!

Pin It on Pinterest

Share This