huisstijl ontwikkelen

Toyota Zonneveld, al meer dan 25 jaar het vertrouwen van klanten.

nieuwe huisstijl en website

Toyota Zonneveld verdient al meer dan 25 jaar het vertrouwen van klanten. Deze Almeerse autodealer wilde opvallen met een eigen brand, gekoppeld aan dat van Toyota.

Norman

“Het symmetrische logo bestaat uit 9 frisse transparante kleuren en geeft de veelzijdigheid en openheid van het bedrijf en haar medewerkers weer. De website heeft ook een eigen gezicht gekregen. De site is responsive en op desktop, tablet en smartphone te zien. De huisstijl is in alle uitingen doorgevoerd en nu nog steeds heel herkenbaar.”

huisstijl

  • logo
  • visitekaart
  • briefpapier
  • with compliment cards
  • enveloppen
  • website
  • drukwerk

De automotive ziet net als veel andere sectoren dat zij hun klanten op een andere manier moeten benaderen.

Mijn eerste gesprek met Linda Graanoogst ging hierover. Zij heeft ons geadviseerd over de te volgen online en offline (communicatie) strategie. Mario Toscani heeft de prachtige foto’s gemaakt. Norman Sedney heeft Zonneveld-Almere visueel op de kaart gezet!

Robbert Zonneveld

Directeur, Zonneveld-Almere

Een complete huisstijl. Wil jij dat ook? Neem dan contact op!

Pin It on Pinterest

Share This