logo, huisstijl, website

Eeeeh... Zeg maar Frank

Koffie en een chocoladekoekje erbij. Dan is Frank opperbest. Frank is mijn boekhouder en wij kennen elkaar vanaf de start van mijn bedrijf, ruim 16 jaar. “Hoe gaat het?” vraagt hij. We maken eerst wat flauwe grappen en dan wordt het serieus.

“Ik heb een huisstijl nodig. En een naam voor mijn bedrijf.”

Dan start het proces: wie ben je, wat doe je, en wie zijn jouw klanten, en wie zijn jouw concurrenten? En waarom moet ik bij jou zijn? En waarom wil je een huisstijl? Wat moet een professionele huisstijl jou opleveren?

Frank is een vakman! En zeker geen ‘grijze-pakken-boekhouder’. Hij blijft altijd zichzelf. Gewoon… Frank.

ontwikkeling huisstijl

  • logo
  • visitekaart
  • briefsjabloon
  • website
  • social media
  • drukwerk

De naam die Norman heeft bedacht voor mijn bedrijf klopt precies; Zegmaarfrank. Want ik ben wie ik ben. Doe maar gewoon zeg ik, dan doe je al gek genoeg. Dus met mijn huisstijl ben ik erg blij! Die is wat mij betreft tijdloos.

Voor mijn website heb ik een praktische training gehad, waardoor ik die zelf kan bijhouden. En over het technisch onderhoud hoef ik mij geen zorgen te maken. Dat doet SGB grafische vormgeving.

Frank Overgoor

Eigenaar, Zegmaarfrank

Misschien denk je nu wel; YES, ik wil mijn huisstijl / website / totale positionering nu ook eens goed geregeld hebben.
Wacht dan niet langer, neem contact op!

Pin It on Pinterest

Share This